donderdag 18 augustus 2011

De laatste dag en weer een prachtdag

Toen we wakker werden was het prachtweer en dat bleef het de hele dag. Na het ontbijt wat opgeruimd en daarna ging Mary naar de Kapper en vlak voor de de deur van de kapsalon zag ik deze mooie bloem:
Terwijl Mary bij de kapper zat ging ik nog even naar de Schulhausplatz om wat foto's te maken en deed daarna nog een paar boodschappen waarna we samen bij Corvatsch koffie dronken. Daarna gelunched in het appartement en vervolgens ging ik met de bus naar Punt Muragl:
en nam daar het baantje naar boven.
Het uitzicht was niet helemaal helder, maar alle meren waren toch goed te zien:
In de kinderspeelplaats was ook een èchte berg om op te klimmen:
Van boven af was er van alles te zien onder andere ook vrij veel zweefvliegtuigen die (betrekkelijk) dichtbij kwamen: deze twee foto's zijn allebei met f = 300mm gemaakt:
Het was erg druk bij het baantje om naar beneden te gaan maar ik kreeg nog net een plaatsje zodat ik tegen kwart voor vijf beneden was en de bus van 2 voor 5 naar St.Moritz Bahnhof kon nemen en daar gelijk door kon (met een andere bus) naar de Reithalle zodat ik om even over half zes alweer in het appartement was. Daar de (vele) foto's in Lightroom geïmporteerd waarna we het eten klaarmaakten (canneloni met sla en yoghurt/mango toe) en na nog wat bezigheden nu dus dit laatste blog uit St.Moritz gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten