maandag 1 augustus 2011

Toen we wakker werden was het helemaal grijs met laaghangende bewolking. Maar op televisie in het overzicht van het weer in Zwitserland bleek het bijv. in Zermatt prachtig zonnig te zijn en ook boven St.Moritz was dat zo. En net als vorig jaar duurde het niet lang totdat ook hier de bewolking brak en de zon te voorschijn kwam: zie deze foto:
Na het ontbijt begonnen we aan een wandeling langs het meer die uiteindelijk om het hele meer ging met alleen wat pauzes op geschikte banken.
Mountainbiking is heel populair en bij de Segelschule kun je Mountainbikes in alle maten huren:
Deze "verrekijker" had veel bekijks maar toen ik er zelf door keek bleek het helemaal geen verrekijker te zijn maar een soort viewer waarin (stereo)foto's te zien waren zoals van de paardenrennen op het ijs in St.Moritz.
Vlak onder de Meierei kwam ik deze leuke hond tegen die rustig bleef staan om gefotografeerd te worden, maar daarna wel zin had om mijn fototoestel op te eten!
Aan het eind van de middag ging ik nog een panorama maken: het eerste waarbij ik twee lagen gebruikte. Het was nog steeds aardig weer hoewel in het Westen veel meer bewolking hing dan in het Oosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten