zaterdag 6 augustus 2011

Toen we vanochtend wakker werden was er weer veel laaghangende bewolking. Die trok redelijk op zoals deze foto, genomen vanaf het balkon laat zien:
Daarna trok het toch weer dicht zodat we besloten eerst bij de COOP boodschappen te gaan doen. Op de terugweg bleek dat "The PIZ" geen stoeltjes en tafeltjes buiten had staan en we dus doorliepen en toen zagen dat het terras(je) van Ludains wel open was en bovendien ook wat zon had en we daar een heel tijdje zaten en capucino en koffie dronken.
Daarna liepen we terug naar het appartement waar we een tijdje bezig waren met lezen en de foto's totdat het tijd was voor de lunch.
Een tijdje na de lunch nam ik de bus naar het station om te proberen daar nog wat treinenfoto's te maken. Een daarvan is die van deze locomotief met een wat onverwachte beschildering.
Behalve dat dit de sneltrein naar Chur via de Vereina-tunnel, Klosters en Landquart was weet ik niet waar deze beschildering met Japanse (of Chinese) karakters vandaan kwam of voor diende.
Vanaf het station nam ik de bus naar de Reithalle om bij de COOP nog wat proefafdrukken te maken en had toen dit kijkje op het meer:
en hierop is goed te zien dat het inmiddels helemaal betrokken was.
Op de terugweg liep ik nog langs de Sint Karl en besloot daar ook nog even naar binnen te gaan. Het was natuurlijk al tamelijk donker, ook in de kerk, maar sommige onderdelen, onder andere het Maria-beeld konden toch nog gefotografeerd worden:
Daarna ging ik terug naar het appartement en tegen zessen ging ik naar de (Duitse) mis toe.
Na afloop daarvan weer naar het appartement, o.a. om canneloni met sla te eten en daarna deze blog te gaan vervolgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten